Sari la conținut

Etichetarea – un semn distinctiv al atentiei pentru detalii

    Indiferent de statutul pe care il aveti, de intermediere a vanzarii a unor textile sau de producator, partea de etichete haine trebuie sa va valorizeze munca in comparatie cu alte firme de pe piata.
    Atunci cand vorbim despre haine clientii valorifica mult elemente precum calitatea, aspectul si pretul dar si modul de impachetare, aranjare pe site sau in magazinul fizic, etichetare.

    Acest proces de etichetare este unul multi-nivel datorita faptului ca trebuie sa existe o parte de grafica si o parte procesuala de realizare a acestora.

    Cei de la Tenas asigura confectionarea unei palete largi de tipuri de etichete din materiale precum satin, taffeta si damasc (pentru cele tesute) in functie de preferintele clientului si aprecierile acestuia.

    Timpul de realizare a stocului dorit de etichete se realizeaza rapid, in doar cateva zile cu ajutorul specialistilor din atelier.

    Etichetele imprimate sau cele tesute pot avea un design versatil.

    De la brandul, pretul si detaliile tehnice ale hainelor si pana la indicatii privind procesul de spalare, calcare, tara de origine.